بستن

safeland.ir@gmail.com       +98 21 88 81 48 12

توسط

وقتی کاغذ داخل دستگاه کاغذ خردکن گیر می کند

کابل برق را جدا می کنیم

  1. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 6

    1

    قطعات ایمنی را جدا کنید.
    در این روش سعی خواهید کرد فشردگی را در دستان خود با دستان خود و ابزارهای مختلفی از بین ببرید ، بنابراین این اقدامات احتیاط ایمنی سریع را برای محافظت از خود در حین تلاش برای رفع مربا انجام دهید. شما نمی خواهید که خردکن در حالی که انگشت یا ابزار در آن دارید به طور تصادفی روشن شود.

  2. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 7

    2

    در صورت امکان قسمت بالای "خرد کردن" را بردارید.
    بیشتر خردکن های مدرن در دو قطعه قرار دارند: یک سبد زباله و یک قسمت مکانیکی در بالای آن که تمام خرد شده ها را انجام می دهد. اگر می توانید قسمت دوم را حذف کنید ، برای پاک کردن تیغه ها ، زمان دسترسی آسان تری به هر دو طرف شکاف کاغذ خواهید داشت. معمولاً قسمت بالای خرد کردن را می توان به راحتی از قسمت زباله جدا کرد. مدل های با کیفیت بالا ممکن است یک مکانیزم قفل کردن ساده داشته باشند.اگر قادر هستید ، قبل از شروع کار ، بخش خرد شده برتر را بر روی یک روزنامه بزرگ (یا در جای دیگر که در آن ظرافت زیاد جای نگرانی نیست) قرار دهید.

  3. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 8

    3

    برای کشیدن تکه های کاغذ از تیغه ها از یک جفت موچین استفاده کنید.
    موچین می تواند به شما در گرفتن چاشنی مناسب روی کاغذ گیر شده در شکاف درج کاغذ نازک کمک کند. با این وجود ، تا زمانی که مطمئن باشید که دستگاه خردکن جدا نشده است ، می توانید از دستان خود نیز استفاده کنید.
    سعی کنید نه تنها از بالای خردکن بلکه از پایین نیز بکشید. دشوار است که دقیقاً بگویید که چگونه یک خردکن از نگاه به آن گرفتار می شود ، ممکن است بتوانید از یک جهت پیشرفت بیشتری داشته باشید.

  4. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 9

    4

    تکه های حلقوی خمیده شده را با چاقو برش دهید و سپس آنها را بیرون بکشید.
    در یک ورق کاغذ ، نوارهایی از کاغذ می تواند به دور غلطک های استوانه ای داخل خردکن پیچیده شود و باعث می شود که قفل آن از بین نرود. سعی کنید با استفاده از یک چاقوی تیز (یا در یک سوراخ ، یک تیغه یک جفت قیچی) این نوارهای کوفته را برش بزنید و آنها را برای پردازش خردکن آسانتر کنید.

  5. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 10

    5از یک پیچ گوشتی یا یک جفت انبردست برای جدا کردن قطعات کاغذ یا پلاستیک گیر شده استفاده کنید.
    اگر می بینید که کاغذهای ضخیم یا ذرات پلاستیکی در تیغه های خردکن گیر کرده اند (این معمولاً هنگام نگاه کردن به قسمت پایین خردکن شفاف تر است) ، با استفاده از این ابزارهای فلزی در نظر بگیرید تا هنگام برداشتن آنها ، کمی اهرم اضافی به دست آورید. با حرکت تند و تند (اما نه خشونت) لرزش و یا کنجکاوی ذرات محکم را از دستگاه بیرون بکشید.
    هنگام استفاده از این ابزارها توجه داشته باشید که ضروری نیست که به تیغهای خردکن آسیب برسانید زیرا این کار می توانید انجام دهید زیرا این امر می تواند در آینده به تعمیرات پرهزینه منجر شود.
    این ابزارها به ویژه برای از بین بردن قطعات سخت پلاستیکی که بعد از قرار دادن CD ، کارت اعتباری و غیره باعث خرد شدن قطعات خرد شده می شوند ، بسیار مفید است.

  6. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 11

    6

    کاغذ بیشتری برای خرد کن استفاده کنید

  7. باور کنید یا نه ، گاهی اوقات افزودن کاغذ بیشتر می تواند به پاک کردن تیغه ها کمک کند. برای این ترفند ، به یک تکه سفت و سخت و سخت (مانند یک پوشه تشکیل پرونده یا یک ورق مقوایی از یک جعبه غلات) نیاز دارید که خرد نکنید.
    در حالی که خردکن را اجرا کردید ، وسایل کارد را مستقیماً به مرکز شکاف کاغذ فشار دهید. فشار محکم را برای کمک به فشار کاغذ مسدود شده اعمال کنید. [3] اگر پیشرفت نکردید ، متوقف کنید و روش دیگری را امتحان کنید تا از بدتر شدن تیغه جلوگیری نکنید.
  8. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 12

    7

    از روغن خردکن برای روان کردن تیغه ها استفاده کنید.
    گاهی اوقات ، اگر تیغه های خردکننده به خوبی روغن کاری نشوند ،  بد بو می شوند. برای حل این مشکل ، سعی کنید از روغن خردکننده استفاده کنید ، که در اکثر فروشگاههای عرضه لوازم اداری و بصورت آنلاین ارزان است  روغن پخت و پز نیز خوب کار می کند ، اما شما نباید از روان کننده های آئروسل استفاده کنید (به عنوان مثال WD -40 و غیره) زیرا اینها می توانند به ماشین آلات داخلی خردکن آسیب وارد کنند.
    برای استفاده از روغن خردکن ، در نقاطی که تیغه ها بدترکار می کند چند قطره سخاوتمندانه بزنید. بگذارید روغن حدود نیم ساعت خیس شود ، سپس خردکن را یکبار دیگر به جلو بکشید. کاغذ نرم شده برای پردازش پره های چرب بسیار آسان تر است.

  9. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 13

    8بعد از اینکه تیغه ها اکثراً پاک شد ، خردکن را به صورت معکوس اجرا کنید.
    اگر موفق به پیشرفت چشمگیری در تمیز کردن تیغه ها شده اید ، اما مقداری کاغذ در خردکن باقی مانده است ، سعی کنید آن را به صورت معکوس اجرا کنید. معمولاً باید بتوانید کاغذ را برای "پشت کردن" از خردکن بدست آورید تا بتوان آن را به راحتی از بین برد.

  10. Image titled Unjam a Paper Shredder Step 14

    9

    تست کنید که آیا تیغه ها با خرد کردن یک تکه کاغذ پاک است یا خیر.
    کاغذ باید بدون هیچ مشکلی از طریق خردکن جریان یابد. اگر به نظر می رسد دستگاه درست کار می کند ، خرد کردن آن را ادامه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای با علامت * ضروری هستند

کانال تلگرام گروه مهندسی سیف لند