بستن

safeland.ir@gmail.com       +98 21 88 81 48 12

فروش لامپ ویدئو پروژکتور

1414839162 03a265ead45a327b032de903a431a1e2 610-311-0486_1600x1600 738itbazar.com-cpx260-b-300x249

با سلام

جهت آموزش جستجوی لامپ مورد نظر از طریق کلیک بر روی لینک زیر اقدام فرمایید

جستجوی محصول

در صورت موجود نبود لامپ پروژکتور و سوال در مورد لامپ مورد نظر و استعلام از موجودی و قیمت می توانید از طریق تلفن های زیر و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید

09124092143

 

لامپ ویدئو پروژکتور

با توجه به مصرفی بودن لامپ ویدئو پروژکتورها و پایان عمر این قطعه پس از مدت زمانی مشخص (که البته به نحوه استفاده صحیح از دستگاه نیز بستگی دارد) ، نیاز به تعویض لامپ دیتا پروژکتور از مسائلیست که کاربران اغلب با آن مواجه می شوند.

گروه مهندسی سیف لند ضمن ارائه خدمات پس از فروش مربوط به ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون و ویویتک، آماده عرضه لامپ انواع ویدئو پروژکتورهای دیگر نیز می باشد. لامپ ویدئو پروژکتورهای هیتاچی، ایسر، بنکیو، سانیو، شارپ، میتسوبیشی، پروکسیما، پاناسونیک، اپسون و … به همراه امکان سرویس و تامین قطعات و تعمیر تخصصی همه برندهای مذکور از جمله خدمات قابل ارائه توسط گروه مهندسی است. آندسته از مشتریان گرامی که از پایان یافتن طول عمر لامپ دستگاه خود اطمینان حاصل نموده اند، می توانند با اعلام مارک و مدل دستگاه خود به واحد فنی شرکت ، از موجودی و قیمت لامپ ویدئو پروژکتور مورد نظر خود اطلاع حاصل نمایند. ضمنا سرویس و تعمیر همه برندهای دیتا پروژکتور از جمله خدمات قابل ما می باشد

لازم به ذکر است لامپ یک دیتا پروژکتور جزء اصلیترین و در عین حال گرانترین قطعات این دستگاه است ولی در خصوص همه ویدئو پروژکتورها تعویض لامپ توصیه نمی گردد. گاهی پس از پایان عمر لامپ دیتا پروژکتور های پرتابل و ارزان قیمت، با توجه به قیمت نسبتا بالای لامپ، بهتر است دیتا پروژکتور جدیدی خریداری گردد. با توجه به اینکه بیشتر نقصهای فنی مربوط به لامپ ویدئو پروژکتورهاست توصیه می شود در هنگام کاهش نور و یا مواجه شدن با آلارم تعویض لامپ، سریعا دستگاه را به واحد فنی ارسال نمایید. چرا که گاهی ترکیدگی لامپ در داخل ویدئو پروژکتور موجب آسیب رسیدن به بخشهای دیگر دستگاه نیز می گردد. رعایت اصول استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور می تواند در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر باشد.

IMG_20160622_204749

نکات مهم تعویض لامپ ویدئو پروژکتور
پایان عمر لامپ پروژکتور از متداولترین عیوبی ست که برای این دستگاهها اتفاق می افتد ولی دقت نمایید که همیشه عدم پخش تصویر به معنای پایان کار لامپ نیست و ممکن است کارشناس فنی مربوطه نقص دیگری با برآورد هزینه کمتر برای دیتا پروژکتور تشخیص دهد.
ویدئو پروژکتور علاوه بر استفاده صحیح توسط کاربران به سرویس و نگهداری به موقع – سالی یک الی دو بار بسته به میزان و محیط استفاده از آن – نیاز دارد. بنابراین توصیه می شود به آن همچون سایر لوازم الکترونیکی رایجتان نگاه نکرده و سرویس ویدئو پروژکتور خریداری شده از مراکز معتبر را به کارشناسان فنی آن ارجاع دهید.
از تعویض لامپ توسط افراد غیر کارشناس و تعمیرکاران غیر مجاز جدا خودداری نمایید. تعویض لامپ ویدئو پروژکتور بدون سرویس کامل ویدئو پروژکتور اعم از خارج کردن قطعات شکسته لامپ، تمیز نمودن ال سی دی ها، فیلترها، قسمت اپتیک و تنظیم مجدد نرم افزاری پروژکتور، باعث کم اثری و بهره کم لامپ شده و در مواردی میتواند منجر به آسیب دستگاه گردد.
از خرید لامپهای ارزان قیمت Knock off خودداری نمایید. شاید این لامپها در ابتدای امر مقرون به صرفه به نظر برسند ولی می توانند باعث نوسانات برق شده و منجر به آسیب دیدن سایر قطعات و مولفه های داخلی ویدئو پروژکتور شوند.
از تعویض مغزی لامپ ویدئو پروژکتور به جای کل لامپ اجتناب کنید. معمولا قیمتهای خیلی ارزان که در خصوص لامپ پروژکتور اعلام می شوند مربوط به مغزی لامپ هستند نه لامپ کامل. اینکار موجب عمر لامپ بسیار پایین شده و احتمال آسیب به دستگاه را بسیار بالا می برد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
بعد از تعویض لامپ – به شرط سرویس کامل ویدئو پروژکتور – کاربران کیفیت تصویر و نوری معادل ۷۰ درصد تصویر اولیه دیتا پروژکتور خود دریافت می کنند. علت این امر استهلاک سایر قطعات ویدئو پروژکتور است.
سعی کنید با دقت نظر در ساعت کارکرد لامپ، یا چراغ آلارم لامپ و یا هنگامیکه نور لامپ ویدئو پروژکتور ضعیف می شود، قبل از ترکیدن لامپ داخل دستگاه، آنرا جهت تعویض به تعمیرگاه ارسال نمایید. چرا که جیوه لامپ ترکیده شده می تواند به مدارات و سایر بخشهای دستگاه آسیب وارد کند و منجر به بالا رفتن هزینه تعمیر ویدئو پروژکتور شود.

 

 

 

                                                                                     

 

فروش لامپ پروژکتور سونی  SONY

فروش لامپ پروژکتور سانیو  SANYO

فروش لامپ پروژکتور ان ای سی  NEC

فروش لامپ پروژکتور توشیبا  TOSHIBA

فروش لامپ پروژکتور ریکو   RICO

فروش لامپ پروژکتور اینفوکوس  INFOCUS

فروش لامپ پروژکتور اپسون  EPSON

فروش لامپ پروژکتور اچ پی  HP

فروش لامپ پروژکتور دل  DELL

فروش لامپ پروژکتور هیتاچی  HITACHI

فروش لامپ پروژکتور ایسر  ACER

فروش لامپ پروژکتور پاناسونیک  PANASONIC

فروش لامپ پروژکتور شارپ  SHARP

فروش لامپ پروژکتور بنکیو   BENQ

فروش لامپ پروژکتور اکتو   ACTO

فروش لامپ پروژکتور تری ام ۳M

و غیره ….

 

 

تفاوت لامپ اصل با سازگار یا طرح

 

 

کانال تلگرام گروه مهندسی سیف لند