بستن

safeland.ir@gmail.com       +98 21 88 81 48 12

توسط

انواع کاغذ خرد کن

 

کاغذ خرد کن پودری: کاغذ خردکن های پودری کاغذهای مورد نظر را به پودر تبدیل کرده و از دستگاه خارج می کند. این نوع کاغذ خردکن برای ادارات و مراکز اداری مهم بسیار کاربردی است. به دلیل اهمیت بسیار زیادی که اسناد موجود در این ادارات و مراکز دارند استفاده از کاغذ خردکن پودری برای آن ها کاربردی تر است.

کاغذ خرد کن رشته ای: این دستگاه در مدل رشته ای کاغذ را رشته رشته کرده و از دستگاه خارج می کند. این دستگاه برای کاربران خانگی و ادارات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ خردکن صنعتی: این نوع کاغذ خردکن به دلیل حجم کارایی بسیار بالایی که ارائه می کنند در مراکزی مثل بانک و اداراتی که زمان زیادی برای از بین بردن اسناد در تعداد بالا ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این دستگاه نیز متناسب با کارایی بسیار بالایی که دارد بزرگ بوده و فضای زیادی را اشغال می کند.

کاغذ خردکن اداری : حجم کاری کاغذ خردکن اداری توسط بوده و به همین دلیل در مراکز اداری با حج کاری پایین مورد استفاده قرار می گیرد. به یاد داشته باشید استفاده های مداوم از این دستگاه و همچنین فشار آوردن بیش از حد توان دستگاه تاثیر مستقیمی بر کارکرد آن داشته و فرآیند خرد کردن کاغذ را در طولانی مدت با مشکل مواجه می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای با علامت * ضروری هستند

کانال تلگرام گروه مهندسی سیف لند