بستن

safeland.ir@gmail.com       +98 21 88 81 48 12

توسط

سیاهی، کم نوری و گرفته بودن تصویر پروژکتور و یا نبود بخشی از تصویر

سیاهی، کم نوری و گرفته بودن تصویر پروژکتور و یا نبود بخشی از تصویر:

در صورتی که از یک ویدئو پروژکتور DLP استفاده می‌کنید و در تصویر دریافتی از این دستگاه بخش‌هایی به صورت سیاه به نمایش درمی‌آید، این اشکال احتمالاً به دلیل وجود یک تراشه شکسته شده DLP است که چنین اختلالی را می‌توان با تعویض آن، رفع و برطرف نمود. از سویی دیگر در تمامی پروژکتورها این اشکال می‌تواند در نتیجه آسیب منشور و یا بلوک های نوری باشد.

تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور  در مرکز تعمیرات ویدئو پروژکتور ارائه می‌گردد. اشکالاتی نظیر کم‌نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور، عموماً ناشی از لامپ دستگاه می‌باشد، از همین‌رو توصیه می‌شود در این شرایط جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور  پس از ۳۰۰۰ ساعت، لامپ‌های دستگاه تعویض شوند (جهت اطلاع از عمر مفید لامپ به دفترچه راهنمای ویدئو پروژکتورتان مراجعه کنید).

در تعویض لامپ‌های پروژکتور به این نکته توجه داشته باشید که لامپ‌های جایگزین حتماً اورجینال و اصلی باشند زیرا لامپ‌های تقلبی به علت ایجاد نوسانات برق، منجر به ناکارآمدی منبع تغذیه، شکست بالاست، و یا حتی نقص مادربرد می‌گردند. کاربران ویدئو پروژکتور توجه داشته باشند که در صورت عدم تعویض به موقع لامپ و ترکیدن آن در داخل دستگاه امکان آسیب به سایر قسمت‌ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای با علامت * ضروری هستند

کانال تلگرام گروه مهندسی سیف لند