بستن

safeland.ir@gmail.com       +98 21 88 81 48 12

توسط

اموزش تعمیر کاغذ خردکن

من یک خردکن کاغذی رویال Orca 3500 دارم که به نظر می رسد دندان های آن از بین نمی رود. خرد می شود و سپس به مکانی می رسد که موتور دوباره چرخانده شود اما دستگاه خردکننده چرخانده نمی شود.

بنابراین من آن را جدا کردم و فهمیدم که یاتاقان یکی از چرخ دنده ها پوشیده بوده است که اجازه می دهد تا دنده جدا شود.

من آن را به پدر نشان دادم و او چندین راه حل مختلف ارائه داد و سپس ما توافق کردیم که بهترین کار این است که به سادگی ساخت یاتاقان های جدید تولید کنید. پدر پیشنهاد کرد که کار را انجام دهد و من با کمال میل با پیشنهاد این کار را کردم.

صبح روز بعد از ساعت 10 صبح با من تماس گرفت و به من گفت كه همه این كارها را كرده است. او گفت آنقدر پیش رفت که ترسناک بود.

همچنین ، او می گوید اگر یک بسته کاغذ برای خرد کردن دارید ، کافی است آنها را برای چند روز در یک سطل آب بگذارید و سپس آن را هم بزنید ، آب را صاف کنید و لجن را در سطل زباله بگذارید. صرفه جویی در پاره پاره کننده altogher.

 

 

 

این صفحه انتهایی خردکننده است که یاطاقان های چرخ دنده و موتور را نگه می دارد. یاطاقان قدیمی را می بینید که فقط در بالای صفحه قرار دارد و یاطاقان جدیدی که در صفحه نصب شده است. می توانید ببینید که بلبرینگ قدیمی از دور جایی که شافت دنده یاتاقان را می پوشاند دور نیست. مقدار زیادی گریس  در هر دو یاتاقان وجود دارد.

جعبه دنده از قسمت عقب. موتور به سختی در جلو قابل مشاهده است (پایین سمت راست در تصویر).
چرخ دنده ها را چرب کردم ، دوباره آنرا جمع کردم و خوب و صاف کار می کند.

 

در اینجا برخی از تلخی که وی از بخش خردکن بیرون آورده است ، آورده شده است. دو قسمت سمت راست پلاستیک سخت است. این قطعاً به مسائل کمک نمی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای با علامت * ضروری هستند

کانال تلگرام گروه مهندسی سیف لند